2013. április 25., csütörtök

1.: Zavar..

Sziasztok!
Sophie Moor vagyok. Édesapámmal élek London külvárosában.
2 hónapja elveszítettem Édesanyámat. A már-már tökéletesnek mutatkozó életem összedől. A boldog mesébe illő életem megszűnt. De hogy is kezdődött ez.

2012.november 13./Kedd/
Reggel nyűgösen ébredtem. Szobám ablakán keresztül vakítóan sütött be a nap a szobámba. A telefonom kerestem ami csörgött. A kijelzőn legjobb barátnőm képe. Nem vettem fel. Kinyomtam a telefont és kikászálódtam az ágyból. Az ablakomhoz léptem és kinyitottam. A meleg California-i levegő átjárta a szobát. Beleléptem a papucsomba és pizsamában mentem le a lépcsőn. Megcsapott Édesanyám parfümének az illata. Szóval dolgozni ment.
A konyhába mentem. Az asztalon palacsinta és egy levél.
* "Kislányom!
 Sajnálom hogy megint nem köszöntem el,de sietnem kellett.
 Reggeli az asztalon. Későn jövök.
 Szeretlek! Puszi!" *
Leültem és lassan megreggeliztem. Reggeli után felmentem a szobámba. A szekrényem elé léptem. Kivettem belőle egy farmer rövidnadrágot és egy kék csíkos trikót. A cipős szekrényben megkerestem a kék Vans cipőm. A táskámba beledobtam a telefonom és a pénztárcám, és lementem a nappaliba. A nappaliban ültem és vártam hogy barátnőm végre ideérjen.
Vásárolni készültünk.
Apa lépett be az ajtón.
-Jó reggelt kicsim!- lépett hozzám és puszit nyomott a hajamba- Jade-el vásárolni mentek?
-Jó reggelt!- mosolyogtam rá- Igen.
Ennyit beszéltem apával azon a reggelen.
Jade jött be az ajtón és elindultunk. Az ajtóból még kiáltottam egy hangos Sziát és becsuktam az ajtót.
Barátnőmmel késő délutánig jártuk a boltokat.
Az egyik kávézóban ültünk amikor elővettem a telefonom hogy ráadjam a hangot.Még mindig utálom magam emiatt a szokásom miatt. Mindig némán van a telefonom ha vásárolok.
34 nem fogadott hívás apától.
Éreztem hogy gond van. De anya miért nem keresett?
Apát hívtam. Nem vette fel. Anya telefonja nem elérhető.
- Jade nekem azonnal haza kell mennem!Holnap beszélünk. - pattantam fel az asztaltól
Hazáig rohantam de a kapuban megtorpantam. Rendőrök. Berohantam a házba.
A konyhában apa beszélt a rendőrökkel.
- Apa baj van?- láttam tekintetében hogy nincs jól
- Kicsim. Ülj le kérlek. - nézett rám fájó szemmel
- Apa mondd már kérlek!- ordítottam
- Kicsim. Nyugodj meg! - lépett mellém- Anyukádnak balesete volt.
Mondta ki apa a szörnyű szavakat.
- Mi-mi milyen balesete?!- kérdeztem levegőért kapkodva
- Autó balesete. - mondta apa
- És és túl élte igaz?! Nem lett súlyos baja!Csak a kórházban van igaz?- néztem apára,láttam hogy mindjárt elsírja magát 
- Igaz apa?- kérdeztem még egyszer
- Kicsim - vett nagy levegőt- Édesanyád meghalt-


Ennyire emlékszem ebből a szörnyű napból. Azóta teljesen más az életem. Apával amilyen gyorsan tudtunk elköltöztünk Californiából. Azóta Londonban élünk. Egy művészeti iskolába járok. A napjaim annyiból állnak hogy felkelek,iskolába megyek,haza jövök. Nincs társasági életem. Nincsenek barátaim. A legjobb barátnőmet is ott kellett hagynom. Az egész életem teljesen más lett.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett hamar folytasd!! :)

    VálaszTörlés
  2. Vivien:)) Örülök hogy tetszik:)) Holnap/holnap után hozom az új részt!!:DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó,a végén kicsit rázott a hideg :D ez nálam pozitív :D tetszik:)) olvasom tovább.:)
    Megkérhetlek,hogy olvass bele majd az én történetembe is? http://foreverinyourhand.blogspot.hu/ most kezdtem, kíváncsi vagyok a véleményedre. :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök hogy tetszik:DD Majd ha megkérhetlek felíratkozol rendszeresnek?:)
    Megnézem a tiéd és majd komizok hogy milyen lett:))

    VálaszTörlés